راه حل های شرکتها و موسسات
مدیریت فرایند کسب و کار

نرم افزار ( BPMS ( Business Process Management System به‌عنوان یک ابزار یا راهکار برای طراحی، اجرا، پایش و بهبود فرآیندهای کسب‌وکار سازمانی است. این ابزار چابکی و کارایی را در سازمان افزایش می دهد و در نهایت سود آوری بیشتر را برای سازمان به همراه خواهد داشت. در این راستا لازم است که این ابزار قابلیت یکپارچگی و برقراری ارتباط بین اشخاص، سیستمهای اطلاعاتی، وظایف، کسب‌وکارها، مشتریان , شعبه ها و شرکت های زیر مجموعه با یکدیگر را به ‌راحتی دارا بوده , بطوریکه بتواند تمام فرایندهای خرد و کلان سازمان و بین سازمانی را به‌صورت هوشمند و خودکار ,مکانیزه کند تا احتمال خطا در کارها کاهش , و سرعت انجام آنها افزایش یابد.

هوش تجاری

با پیشرفت فنآوری اطلاعات در وزارتخانه ها , سازمانها و شرکتهای بزرگ میزان داده ها در این مراکز بسیار افزایش یافته است. این داده ‏ها باید تحلیل و پردازش شوند تا تبدیل به اطلاعاتی شوند که آگاهی بخش ، آموزش دهنده و پاسخگو باشند یا به شکل دیگری به درک و تصمیم‏ گیری ما کمک کنند. یکی از مشکلات اساسی این مراکز بزرگ داشتن داده ‏های فراوان و البته اطلاعات و دانش بسیار کم از داده ‏ها می‏باشد. این عدم استفاده از داده‏ ها و تبدیل نشدن آنها به اطلاعات و دانش و همچنین اصرار برخی از مدیران ارشد بر رویه ‏های قدیمی نظارت و تصمیم‏ گیری باعث بروز مشکلات فراوانی در تصمیم‏ گیری ‏های کلان و نظارت موثر و مداوم شده است. مجتمع ساختن داده ‏های کلیه مراکز دولتی در یک مرکز و استخراج اطلاعات و کشف دانش در این داده ‏ها موجب درک دقیق‏ تر از عملکرد سیستم دولتی می ‏شود و می‏تواند تصمیم‏ گیری را برای دولت آسانتر و با کیفیت‏‏ تر سازد. به نظر با استفاده از فنآوری اطلاعات می ‏توان این مشکل را نیز پشت ‏سر گذاشت و مطمئنا افقهای جدیدی در پیش‏ روی مدیران ارشد باز خواهد نمود.

مشاوره در ایجاد اتوماسیون و حاکمیت فناوری اطلاعات در سازمان

اتوماسیون یکی از 3 اصل جدید موفقیت یک سازمان است. اما برخی سازمانها صرفاً اتوماسیون را در حد اسناد پیش برده اند. زنده کردن فرآیند و ایجاد امکان تهیه گزارشات مدیریتی امکان مدیریت بهتر سازمان را فراهم می آورد.

مرکز تماس

در دنیای کنونی با ظهور تکنولوژیهای جدید، در یک مرکز تماس چندین کانال ارتباطی جهت تعامل با مخاطبین نظیر تلفن، دورنگار، وب سایت، پست الکترونیکی و پیام کوتاه مطرح می باشد. دراین سیستم که در واقع مرکز تماس چند رسانه ‏ای و یا contact center نامیده می شود. مشتریان می توانند در کوتاهترین زمان و ساده ‏ترین صورت ممکن از طریق کانال های فوق با contact center تماس بگیرند.

مرکز تماس تلفنی

پاسخگویی تمام وقت به مشتریان, بالا رفتن سطح کیفیت پشتیبانی خدمات، افزایش میزان رضایت , ایجاد ارتباط درون سازمانی با هزینه بسیار کم با قابلیتها و کیفیت بسیار بالا از جمله مهمترین اهدافی است که سامانه مرکز تماس تلفنی در سازمان ها دنبال می کند . این سامانه یک زیر سیستم از سامانه مرکز تماس می باشد.

فروشگاه الکترونیکی

فروشگاه الکترونیکی میتواند علاوه بر کاهش هزینه امکان فروش را در گستره وسیعتری فراهم نماید و خرید کالا و خدمات را برای مشتریان تسهیل نماید. در طراحی و پیاده سازی یک فروشگاه الکترونیکی علاوه بر گرافیک مناسب باید کاربر پسند بودن و رتباط با دیگر نرم افزارهای موجود در سازمان (انبار , حسابداری و ... ) در نظر گرفته شود.

طراحی و پیاده سازی پورتال سازمانی

امروزه سازمان ها دارای تعداد زیادی نرم افزارهای مختلف هستند که هر یک، یک گوشه از وظایف سازمانی را بر عهده دارد. لیکن ایجاد شرایطی که این ابزارهای یکپارچه عمل کنند با توجه به نوع سازمان نیازمند طراحی و فرآیندسازی خاص میباشد.

طراحی و پیاده سازی وب سایت

طراحی و پیاده سازی وب سایتی کارآمد بگونه ای که بطور صحیح و دقیق کسب و کار , خدمات و محصولات شرکت را معرفی نماید یک نیاز ضروری است. موقعیت سایت در موتورهای جستجو نیازمند رعایت نکات مهمی در طراحی و پیاده سازی وب سایت می باشد.

میزبانی وب سایت

یک میزبانی امن و مطمئن برای وب سایت ، سرویس ایمیل و بانک اطلاعاتی ، ابزاری است که هر کسب و کاری به آن نیاز دارد. گاهی یک ایمیل ارزش زیادی برای کسب و کار ما دارد و نباید به سادگی از کنار اهمیت این سرویس گذشت. در دسترس بودن همیشگی وب سایت و فروشگاه الکترونیکی باعث اطمینان مشتریان می شود.

درخواست دمو

ویژه بازدید کنندگان

محصولات

خدمات

ارتباطات

RSS